بهار

یک دفترچه یادداشت از زندگی دختری به اسم بهار

بهار

یک دفترچه یادداشت از زندگی دختری به اسم بهار

بی تربیت

هیچ وقت تا بحال نفهمیده بودم که تربیت و رفتار با بچهچقدر مهمه.

من دیروز بند ناف رو انیم با خالم برید 

خالم که فکر میکردم مادرمه و خود احمقش هی  میگفت و نمیفهمید که با روان من و برادرمچه میکنه

دیروز اعلام کرد که خاله بوده و نه بیشتر

و من تا شنیدم خیلی گریه کردم و بعد  انگار آروم شدم.

نظرات 1 + ارسال نظر
پرفسور خسته جمعه 27 مرداد 1396 ساعت 02:58 http://porfossor.blogsky.com

امیدوارم تا حالا دیگه حالتون خوب شده باشه...

merci ke soragham gereftin.
man khubam
vaght nadaram ke hame post hatun bekhunam motesafane
man khubam .daram ruye tezam kaar mikonam.
albate etfaghaye bishtari tuye zendegim oftade az tabestun ta hala
.
ruye mood weblog nevisi nistam.
ama comment hatun hal khubi baram dasht

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.