بهار

یک دفترچه یادداشت از زندگی دختری به اسم بهار

بهار

یک دفترچه یادداشت از زندگی دختری به اسم بهار

big start

آخرین پستم احتمالا ماله اواسط دوره امتحانام بوده.نمره ها همه اومد و ثبت شد.معدلمم احتمالا نزدیک یا خوده ۱۸ میشه

برای کسی که تا ترم ۳ میخواست انصراف بده معدله خوبیه. داداش نذاشت که انصراف بدم... اونموقع چشم دیدنشو نداشتم الان خداروشکر میکنم. خیلی خوبه بچه اول نباشی و یکی دیگه فکرهای کجو معوجتو صاف و صوف کنه

الان داداش دیگه خوب حس میکنه که من بزرگ شدم برای همین میگه تصمیم های بزرگ زندگیم رو خودم باید بگیرم نه اون. 

مثل کشوری که میخوام برم درس بخونم و بمونم... باورم نمیشه این مسعولیتش باخودمه.تا دیروز دماغمو نمیتونستم بالا بکشم...راه میرفتم عاشق میشدم صبح فارغ. حالا میخوام ساله دیگه از ایران برم

دلم میخواد مثه بقیه بنویسم که از کجا باید شروع کردو...

اما خدا روشکر(یاناشکر) همه اینترنت این روزا پره از رواله رفتن و حتی اینکه باید با پای راست رفت توی سفارت یا پای چپ...

پس من برای دلم بنویسم وگاهی یه پارازیت کوچیک بدم شاید کافیه...

بعد از اطلاعات کلی در مورد روند رفتن و تحصیل و...اول از همه باید به فکر نمره زبان بود...مثله من. 

۱/۶ام تابستون رفت به بطالت حالا میخوام باقی تابستون رو  وقفه زبان و مقاله و سرچ کشور و دانشگاه کنم. هنوز آخه نمیدونم کجا برم. بخاطر ویزا و دوری و... بیخیاله امریکا شدم فعلا. تهه دل نیم نگاهی به المان دارم....

خوب فعلا که اینجام ونمره زبان لازم دارم... میخوام از امروز یافردا برم کتابخونه... اونجا جو درس خوندن بیشتردارم.خونه شلوغه.

کتاب دلتا فعلا میخونم. یه سری لغات با ریشه شون. چون شاید خواستم جی آرای امحان بدم.اگرم ندادم شاید توی المانی بهم کمک کرد...تزه خودمه. چون ریشه ها لغات یونانیه احتمالش زیاد که تو آلمانی هم باشه

پس شد:


۱-

Delta's Key to the TOEFL Test 

2-greek and latin roots by trisha callela