بهار

یک دفترچه یادداشت از زندگی دختری به اسم بهار

بهار

یک دفترچه یادداشت از زندگی دختری به اسم بهار

کسی که هیچوقت قولش یادش نمیره

بلیطامو خریدم. خابگاه رزرو کردم. دوست پسرمو انتخاب کردم. سه روز دیگه وقت سفارت دارم.

اگر نشد چی؟ اونوقت چی؟

ترسهامو نمیدونم به کی بگم. انقدر خستم که حوصله تکون دادن زبونم رو ندارم. 

دلم میخواست که میشد که به ارسلان بگم. بگم که میترسم. اگر نشد چی؟

یبار اوایل بی مقدمه گفت میام و میارمت. حرفش اون لحظه شایذ شیرین بود بعد بنظرم پوچ و مسخره.

بهش گفتم حرفاتو یادت میره ؟ گفت نه.

(در اصل دلم میخواست بگم توام حرفات یادت میره مثل بقیه؟)

خودش نمیدونه .اونم یادش میره.


خداجونم میدونم که تو همیشه هستی که بهت بگم که ترسیدم... میترسم... این همه تلاش خودم بقیه اگه نشذ چی؟

میدونم دنیا به آخر نمیرسه میدونم

اما خدا جونم دلم هزار و یک تیکه شده.باور کن بیفته روی زمین دیگه ازین بیشتر نمیشه تیکه هاش.

خدایا ترسیدم

ای خدای دلهای ترسیده ای خدای دلهای ترسیده ای خدای دلهای ترسیده

جز تو کسی رو ندارم.کسی رو نمیخوام.

پناهم باش.

امیدم به توعه


نظرات 4 + ارسال نظر
بهزاد یکشنبه 10 مرداد 1395 ساعت 23:26 http://1235711131719.blogsky.com/

لیست اهدافتون خوندم خیلی امید بخش بود.
منم باید همین کارو بکنم .
آرزوی موفقیت بیشتر براتون دارم .

آره چیز خوبیه
لمتحان کنین
جواب میده.مرسی شما هم ایشالله موفق و پیروز باشید

x یکشنبه 10 مرداد 1395 ساعت 23:20 http://malakiti.blogsky.com

میتونم نگرانی تون رو در مقیاس خیلی کوچیکتر درک کنم
منم تا چند وقت دیگه برم منتها نه به کشور دیگه ای ... به شهر دیگه ای ... من که تا حالا هیچ جا مسافرت تنها نرفتم ....باید برم جایی که خودمم نمیدونم کجاست ...با ادم هایی هم اتاق بشم که نمیشناسمشون ...شاید ۶-۸ نفر توی یک اتاق کوچیک ....با اخلاق هایی که نمیدونم بتونم کنار بیام یا نه؟؟

میتونم درکت کنم. ایشالله از پس سختی ها برمیایم

Lady یکشنبه 10 مرداد 1395 ساعت 23:18 http://writtenbylady.blogsky.com

یه سوال برای زبان چقدر وقت گذاشتی؟منظورم مدرک تافله

والا اگر دقیق بگم جسته و گریخته از بچگی. مثلا با کتاب و فیلم . زبانم از راهنمایی به بعد ۱۹ یا ۲۰ بود. برای امتحان حدود ۳ ماه. اما خیلی ها هم هستن که از صفر شروع میکنن و نتیجه های خیلی بهتر از من میگیرن.یکم وقت بیشتری میزارن و اراده ی خیلی قوی دارن.

Lady یکشنبه 10 مرداد 1395 ساعت 23:14 http://writtenbylady.blogsky.com

از هر چی میترسی خودتو تو دل اون ترس بنداز بعد میبین که خیلی هم ترسناک نیست

مرسی عزیزم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.