بهار

یک دفترچه یادداشت از زندگی دختری به اسم بهار

بهار

یک دفترچه یادداشت از زندگی دختری به اسم بهار

مول فلندرز

خب  چطوره که وبلاگ نویس حرفه ای بشم؟؟

 میتونم اینجا خوب بنویسم شاید دوتا خواننده پیدا کردم... هیجان انگیز بشه... با خورده اطلاعاتم به دیگران کمک کنم...وتنها نمونم فعلا.

ایده خوبیه.اما حقیقتا خورده اطلاعات هم ندارم که مخ کسیو تریت کنم.

رمانی شروع کردم به اسم مول فلندرز.بدک نیست اما مدتیه رمانی که میخوام پیدانمیکنم. که نثرش آدمو میخ کوب کنه.

بگذریم داستان دختر بی سرپرستی هست که به هزار راه کشیده میشه و ... هنوز تموم نشده 

غر زدن گاهی غیرقابل جلوگیری

خدای عزیز

خیلی وقته که تنهام.۲۳ سالمه و هیچوقت عشق واقعی نداشتم. کسی منو واقعا دوست نداشته. توی آینه نگاه میکنم و میبینم که دختر زیبایی هستم.جدیدا انگار مهربون هم شدم . موفق هم هستم.

اما چرا چرا تنهام .

میترسم که قرار باشه تا ابد تنها بمونم.

جدیدا از یاعسه شدن هم میترسم.

میترسم تا سن یاعسگی پیر بشم اما تنها باشم.

خدای عزیز به قولی که دادی عمل نمیکنی؟

صبر رو تا حدی یاد گرفتم. اما به پیر به پیغمبر ؛ تنها بودن واسه دختر رمانتیکی مثل من سمه. خودت میدونی.

هرکی دوروبرمه داره جفت میشه الا من.


خیل خب؛ هدف بعدی توی لیست آرزوم  رو گذاشتم پیدا کردن نیمه گم شدم. میخوام اصلا مدل قیافش و انگشتر و خونمون رو انتخاب کنم

میدونم که یکم احمقانه شاید باشه؛ اما میدونم و ایمان دارم که بلاخره میشه.